maandag 1 juni 2015

Communiefeest Tibo en Wouter

Zondag deden ons tweeling hun Plechtige Communie, en omdat Laura net 11 geworden is, was er ook taart voor haar


We hadden een hoop pech, vrijdag begon het toen ons tenten wegwaaiden met kapotte buizen tot gevolg, terwijl we 45 mensen over de vloer zouden krijgen.
Zaterdag hebben we de schade zo goed mogelijk hersteld met latjes, buizen van een klein, oud tentje en meters ducktape, zodat we de tenten terug konden opzetten. het weerbericht gaf toen voor zondag redelijk mooi weer, dus het zou wel nog meevallen.
Nog een schepje erboven op: zaterdagnamiddg bleek de afvoer van het toilet ook nog verstopt te zitten: grrrrrrrrrrr.
Dit hebben we gelukkig kunnen oplossen.

Zondag: droog weer en beetje bewolkt?????
Rukwinden en bijna de ganse dag water gegoten dus.
tenten nog extra aangespannen met zware koord en geplooide betonijzers, kasseistenen uit ons rotstuintje hielden de poten op de grond en de trapladder stond klaar om buizen die losschoten terug vast te kunnen zetten.


Maar we hebben er het beste van gemaakt, er was lekker koud buffet (terwijl ik een paar weken terug overwogen had om te BBQ-en. Hahaha)
er werd veel plezier gemaakt en het was gezellig.
De taart was ook enorm lekker.


Ons drie feestvarkentjes:


En er was een klein stukje taart over. Normaal heb ik een hekel aan eten verspillen, maar toen Jonas en Kjell begonnen, kon ik niet anders dan me ermee bemoeien ;-P .
Weg was de stress.


4 opmerkingen:

  1. Het viel echt niet mee hé.
    Ik heb zo vaak aan jullie gedacht de zondag. Ik had mijn zonen ook op uitstap gestuurd zonder jas :-(.
    Maar goed: je kon er alleen het beste van maken :-) en dat heb je gedaan en het is achter de rug: Weg die stress !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. was jammer van het weer, maar was toch een goe feestje en lekker eten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem23:32

    Het was leuk

    BeantwoordenVerwijderen