maandag 8 juni 2015

Aanstekelijke opruimwoede


Ik volg al een hele tijd de blog van Sandra, heel leuk om te lezen, en zij is nu een tijdje bezig om op te ruimen volgens de manier van Marie Kondo.

Bij mij kietelt het ook al een tijdje om eens stevig in onze (overbodige) spullen te vliegen en eindelijk eens schoon schip te maken, maar ik ben nog met veel andere dingen bezig ook. 
Gisteren ben ik toch begonnen, ik werk niet echt op haar manier, maar doe gewoon kast per kast en na deze in onze hall gedaan te hebben en 1 in de living heb ik toch al 1 grote doos voor het containerpark en 3 voor de kringloopwinkel.

Ze heeft gelijk:
Het lucht enorm op en werkt verslavend!

Vandaag ga ik volgens mijn gewone routine de poetsen en boodschappen doen, als ik tijd over heb daarna, ruim ik nog een kast uit maar dan moet ik wel stoppen daarmee want de rest van de week, behalve woensdagnamiddag, heb ik gepland om aan kjell zijn kamer te werken zodat hij er dit weekend toch al in kan slapen.

Misschien dat ik dan toch nog wat tijd heb daarna om verder te ruimen.
;-p 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten