maandag 22 juni 2015

Als het niet wil lukken

Ik wou nog eens een zomerjurkje maken, ware het niet dat bijna alles tegensloeg. Het bovenstuk wou maar niet lukken, ik kreeg de pasvorm niet goed en na drie keer tornen en terug spelden en stikken was Laura de pasbeurten grondig beu, ik ook.
Dus heb ik de schaar erin gezet, een stuk elastiek genomen en er een rokje van gemaakt.


Ik heb nog een patroon voor een jurk klaarliggen, eentje die ik zelf met de computer gemaakt heb, dus hoop dat het qua pasvorm beter zal zijn.
Ons meid is nog maar 11 jaar maar begint al redelijk te ontwikkelen waardoor het moeilijker wordt met kinderpatronen te werken.
Volgende week dinsdag hebben we trouwens ook een eerste afspraak bij de orthodontist, voor haar is het wel medisch verantwoord omdat haar kaakgewrichten zouden kapot gaan als haar gebit en onderkaak niet gecorrigeerd worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten