vrijdag 5 juni 2015

Nog een paar beelden van een groot gezin

  Bij een groot gezin horen ook wat grotere kookpotten, dit heb ik vanmorgen al klaargemaakt als avondmaal:
pastasalade met tomaat, komkommer, weense worstjes en blokjes kaas met een beetje yoghurtdressing.
Dat zullen ze graag lusten met dit warme weer.


Er wordt hier ook vaak geknutseld.
Tibo is bezig aan een houten zeischip dat ik bij Opitec besteld had, en


Dit is het resultaat, enkel de zeilen moeten er nog op.


Met veel zijn betekent ook veel was, dit vind ik eigenlijk niet zo erg, want met een wasmachine van 12 kg kan ik deze redelijk goed bijhouden.
Het deeltje dat erna komt doe ik minder graag:
de strijk.


1 opmerking:

  1. mmm.. ziet er lekker uit, die pastasalade
    en zo'n berg strijk, amai

    BeantwoordenVerwijderen