donderdag 22 augustus 2013

Stof en stofjes

Nick en ik zijn de laatste twee weken enorm druk bezig geweest, we hebben een grote opruimactie gehouden bij ons thuis, waarbij het tuinhuis, de garage, de kleerkasten van de kids en hun speelgoedbakken eens grondig uitgeruimd en gesorteerd werden. Niet dat het echt rommelig ligt bij ons, maar dit zijn werkjes die steeds maar uitgesteld werden.

Daarnaast heb ik een deurgat gemaakt, met hamer en beitel, tussen de gang boven en de zolderruimte, zodat er niet steeds via de garage naar de nieuwe slaapkamers moet gegaan worden. Mijn nonkel is komen helpen om de steunbalk te plaatsen waarbij bleek dat de bakstenen muur 22 cm breed was en dit zonder spouw.
Ik wou zo weinig mogelijk stof maken en daarom heb ik deze met de hand weggekapt, maar stof heb je altijd bij zoiets, dus ben ik er de dag erna zoet geweest met alles grondig te poetsen.

Ook heb ik een deel restlappen van stofjes verwerkt tot:




een vestje voor Eleanor,















         een paar t-shirtjes,













en een sweatervestje, niet voor Jethro deze keer, omdat ik deze al eens voor hem gebruikt heb, maar gewoon om iemand een plezier te doen.






Morgen komen Jethro en Eleanor voor een dagje bij ons en ik hoop dat ik tussendoor wat kan strijken, want die begint na een grote week wel wat op te stapelen, maar dit weekend gaan we rustig aan doen en met ons bende eens naar Bellewaarde. Hopelijk zit het weer wat mee dan.

4 opmerkingen:

  1. Dat waren nog eens 2 zinvolle weken, wat een werk verricht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, ik ben wel blij dat het gedaan is en met 2 zo'n opruimwerken doen is veel leuker.

      Verwijderen
  2. na al dat werk heb jij wel een uitje verdient, amuseer je morgen maar es goe

    BeantwoordenVerwijderen