woensdag 7 augustus 2013

Slaapkledij en sweater

Aangezien ik me wat kalm moet houden met men enkel, heb ik nog een paar dingen in mekaar genaaid:






Een pyama en slaapkleedje voor ons Laura, want ze is bijna uit al haar zomerpyama's gegroeid.








En Jonas had nog een mouwloze sweater gevraagd om te gaan trainen. De voorkant is heel gewoon, maar op de achterzijde heb ik iets in flockfolie gezet waar hij heel blij mee is, nl.:

Men enkel is trouwens al heel veel beter, staat minder dik ook, dus denk ik dat ik het geluk heb gehad dat mijn gewrichtsbanden niet gescheurd zijn.



2 opmerkingen:

  1. Zo leuk en dat geflokte op de rug, WOW!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, ik heb van zijn club ook leuke reacties gekregen en de vraag of ik een ontwerpje wou maken met hun logo op. Daar ben ik nu mee bezig en foto volgt nog.groetjes

      Verwijderen