zondag 11 augustus 2013

Ontwerpje voor Jonas zijn club

Nadat ze bij de boksclub de mouwloze hoodie die ik voor Jonas gemaakt heb hadden gezien, vroeg men of ik er één kon ontwerpen voor de club.
Dit is de flyer waarvan het logo als voorbeeld gebruikt werd. Met dit vergroot uit te tekenen en dan uit sjabloonplastiek te snijden ben ik wel een paar uurtjes zoet geweest.


Onze champ in spé , ;-) ,wou zelf poseren met het prototype dat ik op zijn maat gemaakt heb.


Dit is het geworden, deze keer heb ik geen flockfolie gebruikt, maar textielverf,
benieuwd wat ze er morgen als hij gaat trainen, ervan zullen vinden!






3 opmerkingen:

  1. Bedankt, de club heeft het ook goedgekeurd, k ben daar echt blij om!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf!
    En wat fijn dat de club zijn goedkeuring heeft gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen