maandag 13 juli 2015

Wat werd er de laatste tijd allemaal gedaan:

't Is vakantie, dus een drukke periode waarin ik veel met de kids bezig ben, er vriendjes komen spelen en daarnaast ook jammer genoeg veel over en weer gereden heb voor Aaron. Niet jammer dat ik dit doe voor Aaron, wel dat de reden hiervoor zijn ongeval is.

Maar daarnaast:
beetje confituur gemaakt van rabarber en appel,


en de make-over van onze slaapkamer.
Jonas en Aaron hebben (voor het ongeval) het behang en de kast, die echt versleten was en al bijeen gehouden werd met extra hoekijzers en vijzen afgebroken. 
De spiegel werd wel gerecupereerd omdat ik daar nog iets mee van plan ben.

zo zag het er eerst uit:


Zo na het behangen met renovatievlies, en een likje verf op plafond en de muren:


Plannen getekend voor de kasten:


MDF platen laten verzagen in de Brico,


Jonas aan het werk gezet om wat kleine latjes op maat te zagen,
(hij verveelde zich en doet dat graag)


De kasten zitten nog niet ineen, hiervoor had ik echt nog geen tijd, maar nu eerst inpakken voor ons verlof.
We gaan terug naar Koksijde, waar we vorig jaar ook geweest zijn, donderdag vertrekken we.

Hierbij wil ik ook graag de mensen nog eens bedanken die voor ons beestjes gaan zorgen tot we terug komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten