dinsdag 3 maart 2015

Gedwongen rust en babyboom ...

Het is heel druk in de crèche momenteel waardoor ik niet veel tijd heb om te bloggen, maar nu mag ik minstens een week niet gaan door men rug. Ik ben vorige week uitgegleden en hard op men kont terecht gekomen,  niet men achterste, maar wel men rug doet enorm zeer , dus elke dag spuit en vrijdag pas scan, als de zwelling wat minder is. K ben er een beetje bang voor, waarschijnlijk nog een hernia erbij en/of inductie fractuur.

Nu het leuke nieuws: de babyboom. Mijn jongste zus en haar vriend mochten Caitlin verwelkomen, en bij mijn broer zijn Dana en Fiona hun gezin komen uitbreiden. Een ferme tweeling met allebei een gewicht van boven de 3 kg.

In de crèche heeft de ooievaar ook veel werk, veel mama' s zwanger, of net bevallen, maar wat opvalt is dat er veel tweelingen bij zijn, als alles goed gaat zullen er in september 7 tweelingen in de crèche zijn en allemaal na een natuurlijke bevruchting, maar dat zal niet meer voor ons zijn, want 1 april wordt de crèche overgenomen omdat men tante met pensioen gaat en ik zag het momenteel niet zitten om die zelf over te nemen want dan hou ik bijna geen tijd meer over voor ons eigen kinderen.. Ik ga het wel missen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten