zondag 19 oktober 2014

Stoffenspektakel...... oeps....


Vandaag was het stoffenspektakel in Brugge, tante Francine was daar graag eens met me naartoe gegaan, en natuurlijk kon ik daar geen nee tegen zeggen.
Ik had me wel voorgenomen om niet veel te kopen, omdat mijn stofkast nog goed vol ligt, enkel eventueel een beetje babyrib, en daar heb ik ook maar één lap van gekocht:


MAAR, 
Ook een starterspakket met kam-shnaps, het is een dubbele doos met zo'n 660 knopen, compleet met tang en al, 


en OEPS, ...
daar gingen men goede voornemens, 
Toch nog wat andere stofjes, ....


3 opmerkingen:

  1. Anoniem09:15

    Oh wat een mooie stofjes om weer lekker te naaien als de tijd er voor is.

    Griet van Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben daar al volop terug mee bezig, maar eerst afwerken waar ik al aan begonnen was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel gezien en veel gekocht hé
    we weten weer wat gedaan.....

    BeantwoordenVerwijderen