vrijdag 8 maart 2013

Kamer 1 is af

De eerste kamer is afgewerkt, 't heeft bijna een week geduurd, maar het lukt me dan ook niet om een ganse dag door te werken want er is ook nog het huishouden, boodshappen, koken, kids helpen met huiswerk, ... .
Maar we komen er wel en onze meid is heel blij met het resultaat.
Er zijn 2 muren roze en de rest wit geverfd, de muursticker heb ik besteld bij 'yourdecoshop.be' en ze heeft eindelijk ook de bedhemel gekregen waar ze al zo lang van droomde.


De volgende kamer die geschilderd wordt, is die van ons tweeling, Tibo en Wouter. Ze hebben zelf al heel wat geholpen ermee, want ze hebben het behang er zelf al af gestript, Maar dat is iets om volgende week aan te beginnen.
Sarah haar kamer is trouwens vorig jaar al geschilderd geweest, Ook met dit roze, gecombineerd met een heel zachte lila pastelkleur.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige hemel zeg. En die naam er zo onder op de muur. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem21:44

    Hallo,

    De kamer is prachtig. Zou ik mogen weten waar de bedhemel vandaan komt? Ik ben al tijdje op zoek naar zoiets. alvast bedankt. groetjes mari

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, haar bed heeft ze al een paar jaar en is een bedbank uit IKEA, de hemel heb k gemaakt uit bedrukte Voile die ik met een gordijnstang aan het plafond heb bevestigd. Grts

      Verwijderen