zondag 3 februari 2013

Nog een flockje

'K heb daarstraks nog vlug een t-shirt bijgemaakt, deze keer voor ons Kjell. Hij vond dat voor Jethro zo mooi dat hij er één in dezelfde kleuren wou, maar ik kwam net een beetje blauw tricot tekort dus het rugpand is in het zwart. Mijn stiefmoeder heeft een schotse collie, genaamd Chanel, waar Kjell gek op is en hij wou iets met een hond erop. Kjell gaat tijdens de schooldagen op internaat (hij is autistisch) en daarom wou ik dit vandaag nog af hebben voor hem. Hij is er superblij mee en ik heb trouwens al een hele bestelling met afbeeldingen om te flocken van ons andere kids ook klaarliggen, 't zal seriewerk worden, maar ze weten dat ze hun beurt moeten afwachten, want ik heb nog andere dingen te doen ook, bv. een jurkje uittekenen en maken voor lentefeest van men vriendin haar kindjes, babyspulletjes, waar ik al aan gestart ben voor ons tweede kleinkindje dat op komst is,....... En last but not least: het huishouden runnen, .... . (Alhoewel 'k liever achter men naaimachine zit , hahaha.).

1 opmerking: