donderdag 12 september 2013

Er zijn zo'n perioden ...

.... dat er van alles tegenslaat, pffff.
Het begon zaterdag met Nick die een acute lumbago kreeg, ik zondag opgestaan met geblokkeerde nek en schouder, Mijn schat gaat ondanks de pijn toch werken omdat hij van permanentie is en er een andere collega ook ziek is en hij zijn verantwoordelijkheden moet opnemen.

Maandag ging het met mij wat beter en heb ik bijna gans het huis gepoetst, Dinsdag was ik van plan eindelijk de deur in de doorgang naar de nieuwe kamers te plaatsen, maar .....
geveld door een ferme verkoudheid en geslapen in de namiddag.
In de voormiddag heb ik geprobeerd zelf de elektriciteit aan te sluiten op Jonas zijn kamer, omdat hij nog altijd met een verlengkabel zit en mijn neef momenteel geen tijd heeft, maar het werkt niet, denk dat er ergens een kabeltje verkeerd zit dus mag ik alle stopcontacten enzo terug openmaken en controleren, verder ben ik ook gaan winkelen voor Jonas zijn school, hij had een ganse lijst mee voor de les plastische opvoeding. Er was één bepaald penseel en schetspotlood dat ik in de Carrefour niet vond, maar gelukkig elders wel, voor maar liefst 8 €, Hij heeft 1 jaar P.O., 1 uur per week en ik lag aan 50 € voor die les, terwijl hij wetenschappen en sport volgt.

Gisteren heeft mijn strijkijzer ook besloten om naar de eeuwige jachtvelden te vertrekken.

Vandaag heeft mijn computer verschrikkelijke kuren, dacht dat die volledig gecrached was maar heb die toch terug aan de praat gekregen, maar doet wel vreemd. Denk dat hij ook ergens een verkoudheid heeft opgelopen, gelukkig gaat een collega van Nick, die computertechnicus is er eens naar kijken.

Maar ja, na regen komt zonneschijn, .....,
hoewel die valt hier nu met bakken uit de lucht (letterlijk)
;-)

2 opmerkingen:

  1. Ja. Er zijn zo van die momenten dat het echt niet lijkt op te houden hé. Ik kreeg vandaag ook weer een extra schoolrekening van 92 Euro in de bus. Waar blijven ze het halen?
    Ik hoop dat het snel uitklaart bij jullie.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We geven de moed niet op, hoop dat het bij jullie ook eens stopt nu.
      Groetjes.

      Verwijderen