dinsdag 16 juli 2013

Nood aan ontspanning

Naast de gewone dagelijkse dingen en rondrijden met kids werd er gisteren en vandaag veel in de tuin gewerkt. We hebben wel een grote aankoop moeten doen, want toen ik gisteren het gras maaide, heeft halverwege ons gazon, de grasmachine zijn geest gegeven, dus zijn we een nieuwe moeten gaan halen.
De nieuwe Ottobre had ik al van vorige week in huis en daar het een tijdje geleden was dat ik nog achter men naaimachine ben geraakt, ....

De kids lagen in bed, mijn schatje was tv aan het kijken,dus dacht ik: het ideale moment om in alle rust nog een jurkje te maken,
MAAR,
dan had ik niet aan ons Hera gedacht:




Wat ben je aan het doen vrouwtje? Dat moet ik even van dichtbij bekijken, wat schuift die stof toch goed over de tafel, net een glijbaan.











Dat papier ritselt toch zo leuk, prettig speelgoed!








Uit ellende heb ik haar een bolletje patroonpapier gegeven waar ze even mee gespeeld heeft, tot haar aandacht door iets anders getrokken werd:





Hé, dat maakt geluid en beweegt nog ook, interessant, dat
moet ik eens van dichterbij inspecteren!















Maar het is me dan toch gelukt om de jurk af te krijgen met dit als resultaat:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten