donderdag 24 januari 2013

Moeders eigen labeltjes

Ik heb geprobeerd om zelf labels te maken en dit is het geworden. Ze zijn gemaakt met transferpapier dat ik na het uitprinten verknipt en op de stof gestreken heb. Het liefst had ik het ontwerpje rechtstreeks op de stof willen printen ,volgens de methode van Mme Zsazsa, maar als ik de inkt wil fixeren met heet water en azijn, lopen de letters uit ( Wij hebben een Hp photosmart, dus denk ik dat het aan de inkt ligt). 'k Heb vanalles geprobeerd, maar het lukte gewoon niet.
Met transferpapier lukt het wel, ik vrees dat het op den duur tijdens het wassen er ook af zal komen, maar dat zal de ervaring moeten uitwijzen. Dus voor nu is dit het resultaat.
Als er iemand nog een andere methode kent, mogen jullie dit altijd laten weten, dan zal ik die zeker ook eens uitproberen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten